Bajsdag.

Hej..
igår var det rena rama bajsdagen!
Allt sket sig.. nästan allt.
Tillbringade nästan hela dagen med Ragnar o Sebbe.
Så man kan säga att  jag blev ensam på pendeln.



Sötisarna :3
Sebbe & Ragnar
Pappa & Mamma


Men dagen har iaf varit sjukt dålig.
När jag kom hem blev den ännu sämre.
Orkar inte dkriva allt men mina glasögon gick sönder, jag spydde, jag fick veta att jag kanske kommer dö om 20 år, jag kunde inte säga det jag skulle till rätt person och jag kanske kommer ha pengarkris snart igen.
Det var massa mer som jag inte kan skriva nu.
Det där att jag kanske kommer dö om 20 år.
Jo, jag snackade med mig morsa om det att jag mår så dåligt och spyr och e så äcklad av mat och allt.
Hon ville ju bli doktor så hon har ju läst på om typ 10000 sjukdomar och kan några i huvet så hon gav mig typ 10 olika diagnoser och en av dem (som är mest sannolik) kan man inte bota och då dör man av den efter 10-30 år.
Jobbigt.
Men jag ska typ gå till doktorn sen.
Så vi får se.


Nu sticker jag för att träffa Ragnar och lämna böcker på biblan.
Soo.. see you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0