Frapino Friends ;D

Tjenare ;D
Åkte till stan med Ragnar idag.
Vi gick och snackade lite.
Tog en Frapino!
Det var länge sen.. :D
Förut var vi helt galna i Frapino och drack det så ofta som möjligt.
Men jag tog nå få bilder :)
Som jag lägger upp, för jag e elak! >xD



"Lyllo dig, du har någonting gott att se fram emot"
I loooove frapino muggen!!! :D




Jag, fin som vanligt (IRONI).
Som vissa ser har jag fixatr håret lite :)
Den blå rosetten fick jag av Ragnar! ♥ ♥ ♥
P.S. Sebbes tröja :'( ♥




Söta söta söta Ragnar!
E hon inte bara för gullig och underbar?!
Puss på dig, mamma! ;D ♥


Sen så lalla vi runt lite.
Köpte en tjocktröja! :D
Velat ha den i snart ett år!!!
Men tyvärr så tog Sebbe tillbaka sin tröja.. :(
Sen så åkte vi till Vällingby men Sebbe och Ragnar åkte iväg. D:
Sen fick jag sitta och vänta på Ragnar i 1½ timme.
Jaja, om man tänker på alla gånger JAG har kommit sent och HON har fått vänta så är det inte mer en rättvist att JAG får vänta och HON är sen. :)
Sen så åt jag en äcklig cheeseburgare och paj.
Det konstiga är att maten är god och har varit det förut med men in kropp uppfattar mat som äckligt och jag blir äcklad av att äta eller lukten, synen, smaken, tanken av mat.
Får skärpa mig.. :/
Har en tanke som jag måste disskutera med nån.
Får snacka med Ragnar. ^w^
Vi ska in till stan imorrn så. :)


Stackars Anders Pluppis åkte moppe och bröt båda armarna.
Han har gips upp till armbågarna..
Krya på dig Anders!!!
Och få i dig mycket D-vitamin.
Det är bra för dina ben så det kanske läker bättre :)



Ah.. juste!
Vill nån nattgibba med mig från sön-mån? :D
Snäääääälla?
Det e typ sista gången jag kan nattgibba innan höstlovet.. D:
Dem som kan, kan väll fixa lite mer folk? ;D




Men puss och hej sålänge! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0