Tillbaka från Ukraina

Hej igen.
Kom hem från Ukraina för nån timme sen.
Kändes lite konstigt.
I Ukraina är det 40°C-45°C i skuggan.
När det blåste så kändes det som att nån fönade hela din kropp.
Ibland var det svårt att andas.
Jag kommer ihåg hur jag gick vid en väg med jävligt många bilar som åkte förbi och släppte ut massa avgaser samtidigt som jag gick förbi jävligt många människor som rökte och jag gick i en brant uppförsbacke i solen (ca 50°C).
Mitt i backen får jag svårt att andas och kunde inte fortsätta gå förren jag tog en paus.
Så det var ganska varmt..
Sen kommer jag hit, till Sverige, och en av de första sakerna jag ser är vatten ränder (kan jag kalla det så?) på fönsterrutan.
Då kom de vanliga tänkandet tillbaka.
Tanken "Jag hatar gråa, fula, regninga, bajsiga skit Sverige!".
Men nu är jag tillbaka iaf.
I Ukraina gjorde jag det jag skulle göra.
Träffade min biologiska pappa för andra gången i mitt liv och min lillebror.
Min lillebror är 8 år.
Jag har vetat ganska länge att jag har en lillebror och storasyster.
På pappas linnje såklart.
Men som sagt så träffade jag min pappa.
Han vill tydligen hålla kontakt och träffas varje år..
Jaa.. jag vet inte..
Det var ganska skönt på landet.
Kunde ligga på sängen och läsa Brisingr, det tredje boken i Eragon.
Grönt och fint.
Varmt och skönt.
Inga krav, ingenting.
Kunde bara ligga och göra som jag ville, som om tiden hade stannat.
Borde jag lägga upp bilder?
Okej, kanske några :)




Blombuske vi har.



Soluppgång på landet.



Jag luktar på blommor! 8D



Vi har många blommor på landet.
Gammelmormors favoriter :)

Nå, vad tycks?
Jag har tagit bilderna själv.
Såklart har jag tagit bättre bilder men det där var nog den bästa bilden jag tagit på en soluppgång. :)
Usch..
Jag har mått så dåligt på sista tiden.
Kanske det är stressen som kommer tillbaka eller kanske nått annat.. :S
När jag tänker på mat så vil jag spy.
När jag tänker på att äta så vill jag spy.
När jag blir tvingad att äta så vill jag spy.
Och det har jag gjort flera ggr oxå, spytt asså.
Jag har förlorat matlusten känns det som.
Så har jag haft problem med att sova.
Inte kunnat somna.
Oroat mig för mycket kanske.
Så har jag blivit överkänslig.
Gråter av den minsta lilla sak.
Men imorgon så hoppas jag att jag träffar Mamma och Pappa xD
Sebbe är min pappa har vi bestämt och Ragnar e min mamma x''D
Vi har värsta största familjen här ju!
Nellie är min faster och lover!
Rasmus är min farfar!
Frej är min hund!
Bajs, jag saknar Frej.
Det är så sorgligt att han inte kommer vara där imorrn.
Jaja, nu slutar vi tänka på det.
Eller, vi slutar tänka alls.
Jag har kommit fram till att jag inte ska tänka mer.
Inte på nånting.
Då blir jag inte ledsen, då gråter jag inte.
Jag sparar på krafterna oxå.
För det har blivit jobbigt att tänka på framtiden, på yrken, på gymnasium, på vänner och fiender.
Jag kan väll umgås med dem jag tycker om och strunta i dem jag inte gillar?
Ja, det tycker jag :)


Men puss och kram, så ses vi väll alla om ett tag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0