Bland kaktusar och blommor

God Morgon.
Idag blev jag väckt av mamma, kl 07.55,  och hon kuta runt och stressa och ba "Dem kommer! Alex upp med dig! Dem kommer om 5 min!!!!".
Jag stiger upp efter 5 min för jag tycker hon har blivit helt knäpp och jag måste se vad som försegår.
Hinner precis slänga på mig byxor och en t-shirt (jag som i den) innan det kommer in en söt blond kille in i mitt rum.
Jag ba "WTH?!"m och börjar kutaa runt som min morsa.
Dem skulle installera snabeltv (kebeltv xD) så jag och morsan lekte leken "Städa ditt hus på 5 min medans ett litet barn irriterar dig".
Jag förlora. D:
Snubben fick börja borra i ett annat rum och efter kanske 10 min var jag klar i mitt rum.
Men det är fortfarande stökigt xD
Nu sitter jag här framför datan och undrar hur jag ska kunna få ut min BH ur mitt rum utan att han märker.
Hmm..
Alla ska till Meuwcon idag.
Men jag kommer inte eftersom jag inte riktigt fick reda på vad som skulle hända på meuwcon så jag beställde inte biljetter.
Och igår sa folk att dem radan var slut. D'8>
Tråk tråk tråk.

Såg ett stjärnfall igår.
Det föll så snabbt så jag hann inte önska mig något.
Och för att se det satt jag på balkongen i t-shirt och trosor så det blev ganska kallt.
Men iaf, det var stjärnfall för att jorden åkte förbi meteorbältet så man såg hur meteorer föll och det har i tusentals år kallats för stjärnfall.

Jag har upptäkt att det är väldigt trevligt att sitta vid datan på balkongen. :)
De ska jag börja göra lite mera.
Kom nyss på att jag måste äta frukost.
Men det är lite obekvämt att jag ska sätta mig och käka framför alla el snubbar..
Bajs.
Kom på att jag gav iväg 100 kr igår.
Asså, jag var skylldig Ragnar 40, sen så betalade jag mat och det var ca 50 kr, för vi betalade Sebbes mat oxå.
Så det blev ju ca 100.
Juste, jag har börjat tvinga mig att äta mat.
För annars dör man.

Det där med Rasmus har löst sig btw.
Han har förklarat hur han tänker så okej.
Det är hans liv så han för göra hur han vill.
Och Wica, ignorera INTE honom.
Snälla, låt allt bara vara som det är.

Juste!
Måste ju gratta Sebbe och Ragnar!
Idag är det 4 månader de har kännt varandra och 2 månader som de har varit tsm.
Tiden går så fort men ändå så långsamt.
Don't you think?



Grattis!
Ragnar & Sebbe
Mamma & Pappa
Älskar er två! ♥


Ha en bra dag!
Puss och kram!




P.S.
Till alla cosplayare, lycka till på Meuwcon!
Hoppas det går bra för alla meuwconare! ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0