"Har ni fest eller?"

Hey.
Kolla på teater igår! 8D
Ganska bra faktiskt.
Lite barnslig sådär så jag satt och föll på att garva ihjäl!
Den heter "Har ni fest eller?".



Jo, it waz nize!

Men innan teater var jag med familjen på kulturfestivalen för bebisar.
Eller okej, för barn.
Jag visade barnen hur man ska teckna manga eftersom det bara var jag och typ en till snubbe som kunde rita manga där.
Jag undertecknade Cookie och lät teckningen stanna dr som ett minne av mig. 8D
Sen så började jag måla med vattenfärger!
Det blev fint men när jag nästan var klart tvingade min morsa mig att gå. D:
Jag ville ju se Mona Sahlin oxå men man får inte allt man vill.
Hon skulle uppträda i TANTO.
Kan ni se det framför er?
Hippies, rockare, punkare, alkoholister, knarkare, mona sahlin, ..wait WOOT?
Så jag ville verkligen se det!
Och så hoppades jag att Wille, Albin och den där snubben som biter folk skulle vara där. xD
Men jag kunde ju inte gå.
Så vi stack till båten.
Sen kom vi till teatern.
Sen kolla vi på teatern.
Sen gick vi till båten.
Så serverade dem en jättegod sjötalrik.
Med fisk, kykling, potatis, paj, sås och räkor.
Uuuuhhhh!!!
Jag känner mig så skyldig.
Jag erkänner, JAG VET INTE HUR MAN ÄTER RÄKOR!
Så de liksom kollade på mig så... lidande, och jag liksom.. det är för hemskt.. vred av deras huvuden.
Så de låg och tittade på mig sådär sorgset.
Det var då jag bestämde mig.
Jag ska långsamt men säker gå över till vegetarism.
När jag tänker på vad jag egentligen äter så mår jag bara illa av det.
Jag tycker så synd om dem.. D:
Så för varje räka jag åt så sa jag förlåt..
Alla i båten ba "WTF?".



Puss & Kram så länge. :)
Cookie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0